Sunday, April 26, 2015

David Jones girl

Sorry, today in slovak only. :)

Čím ste chceli byť od detstva?
U mňa to bola najprv veterinárka, pretože milujem zvieratá. Potom naftová magnátka, ale nemám konexie s arabským svetom (ak nerátam môjho chlapa:D), módna návrhárka, právnička, diplomatka, stylistka, až to prišlo do obdobia, že chcem pôsobiť v médiách. Preto som si zvolila žurnalistiku, ale po roku som pochopila, že touto cestou sa naozaj uberať nechcem. :)
Neskôr som mala obdobie pochýb, keď som naozaj nevedela, čo ďalej a vyústilo to až do môjho príchodu sem. Ako viete, vyskúšala som tu mnoho prác, najmä v oblasti hospitality, ale počas celého obdobia začiatkov som vedela, že najviac chcem pracovať v David Jones.
A musím poklopať na drevo, ale neuveriteľné sa stalo skutočnosťou v novembri minulého roka a odvtedy sa nemôžem sťažovať. Pracujem v spoločnosti, ktorú obdivujem, s ľuďmi, ktorých môžem naozaj nazývať mojimi priateľmi a o topánkach, o ktorých vôbec videní naživo som niekedy iba snívala, zisťujem čoraz viac. :)
Neplánujem v tejto pozícii zostať navždy, spolu so zmenou mojich víz sa zmenia aj moje príležitosti.
Tak mi držte prsty! :) 

P.S.: Dnes v tom, čo bežne nosím do práce. ;)
P.S. 2: Tento Sheinside kabát je úple perfektný! (nosím ho už asi 6 dní za sebou :D)











top, skirt - Kmart
coat - Sheinside
bag - gift from Italy
shoes - Diane von Furstenberg
sunglasses - Target
badges - David Jones
bracelet - Oasap 


11 comments:

  1. Kočka ;) Si veľká inšpirácia. Len tak ďalej ♥

    *GIVEAWAY*

    ReplyDelete
  2. super! trošku mi to pripomína zazobanú paničku, ktorá ide na pohreb :D
    ľúbezná

    ReplyDelete
  3. Hezky napsané. Já se zase v žurnalistice našla. :)

    Ela

    ReplyDelete
  4. Anonymous06:46

    Ten kabatik je ozaj krasny, asi by som v nom neustala slovensku zimu ci hej? Tie palmy v poizadi ma riadne metu na ake pocasieb je :) aj by som si ho objednala keby sdom vedela aky je hruby..budem rada ked odpises...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u nás sú síce palmy, ale už začína byť dosť chladno - ten kabátik je skôr na jar/jeseň, je síce trošku hrubší, ale slovenskú zimu by neustál :D

      Delete
  5. Krásne :) Ja mám tiež teraz trošku takú "existenčnú krízu". Obdivujem ťa, že si sa odhodlala na taký veľký krok a odišla. To si ja síce dovoliť momentálne nemôžem, ale verím že sa konečne tiež nájdem :) Držím ti palce aby sa ti aj naďalej tak darilo.

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  6. veľmi pekný fit :) palec hore

    https://miskaholla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous03:26

    Mohla by si písať príspevky častejšie... Už tu vôbec nie si :/

    ReplyDelete
  8. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov alebo lepsich ak sa to vobec este da.
    Inak ja som chcela byť ekonómka :) alebo podnikateľka

    Zacinajuca blogerka:
    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Jsem na tom stejně jako ty, v pokoji mám jen kaktus a už i ten pomalu chcípá :D .. jinak mám umělé tulipány, což je pro mě radost, že se o to nemusím starat :D

    Já každý den si říkám, jak mám strašné vlasy, jak jsou zničené a jak mají zvláštní barvu :( A ty mi napíšeš takový krásný komentář. Moc ti za něj děkuji. Souhlasím s tebou, taky se mi líbí ta poslední fotka, je opravdu jen náhoda, že se povedla.

    Vůbec si nepamatuji, čím jsem chtěla být jako malá :D Každopádně teď studuji na střední škole IT a vím, že to rozhodně v budoucnu dělat nebudu. Asi 3/4 roku si pohrávám s myšlenkou psycholožky, ale kdo ví, třeba mě i to opustí. Asi tak jako ty mám i sen být návrhářkou (nemusím být nějak světoznámou :D úplně by mi stačil nějaký obchůdek, kam by se lidi vraceli :) ) nebo mít knihovnu spojenou s odpočinkovým místem apod. bylo by to vážně zajímavé.
    Ten kabátek je fakt skvělý, moc ti to sluší :))

    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Anonymous22:45

    Obmen pozy at nemuzu hejtovat :)

    ReplyDelete