Friday, April 03, 2015

Easter

Hey, to all the ones that are not working this Easter holiday- enjoy your time! :)
Even though I'm working, I am absolutely enjoying it- not only because I love my job but also because I hate Slovak Easter traditions!
Thank god in Australia it's all about chocolate eggs, bunnies and no icy cold water or whipping. :D I will spend my Eater Sunday at Sydney Easter Show.
But to be honest, I really miss our slovak Easter ham, soup and all the food! :D
So enjoy it and girls - FIGHT! I believe in you all. :D

Zdravím všetkých cez tieto veľkonočné prázdniny nepracujúcich - užite si to! :)
Ja pracujem, ale vďaka tomu, že neznášam slovenské veľkonočné tradície, mi to vôbec nevadí. :D
Som veľmi rada, že tu je to iba o čokoládových vajciach, zajačikoch a žiadnom oblievaní či šibaní. :D
Ja moju veľkonočnú nedeľu strávim na Sydney Easter Show, tak sa teším. Ale aby som bola úprimná, chýba mi tu naša tradičná veľkonočná šunka, polievka a všetko jedlooooo !
Takže si to užite a dievčatá/ženy - bojujte!!! Viem, že to zvládnete :D














sweater - Valleygirl
skirt - Sheinside
shoes - Target 
clutch - Oasap
bracelet - Six

13 comments:

  1. Krásna sukňa :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Jé, jsi tu strašně roztomilá!

    ReplyDelete
  3. Anonymous02:56

    zdá sa mi, alebo si nejak pochudla? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bože, kiežby to tak naozaj bolo :D :D ďakujem! :)

      Delete
  4. Anonymous17:56

    Zlatá si :)

    B.

    ReplyDelete
  5. aký rozkošný outfit :) hlavne suknička

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Tá sukňa je geniálna!

    ReplyDelete
  7. Krásny outfit, tá sukňa s kabelkou ♥

    ReplyDelete
  8. Už dlho sledujem tvoj blog (konkrétne od nákupných maniačok) a naozaj si čoraz lepšia a lepšia:) Páči sa mi, ako sa tvoj štýl mení, páči sa mi ako píšeš a odkedy si v Austrálii, teším sa na tvoje posty čoraz viac! :D Mimochodom, sukne sa ti nenormálne hodia! ;) Baví ma sledovať život v Austrálii aspoň prostredníctvom tvojho blogu :)

    ps. prečo na Slovensku nemôžme mať palmy?! :/

    http://www.untilyouhateme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! krásny komentár :)

      Delete
  9. Anonymous04:39

    ahoj, velmi by si mi pomohla mam zaujem studovat v seattlu, a ty si asi pred rokom mala jednu stranku v ubytovanim/proste vsetko pre studentov ohladom S

    ReplyDelete
  10. Great blog. you are beautiful, I love you.

    Leezeer is coupons website. amazon coupons, gift coupons.

    ReplyDelete