Thursday, April 09, 2015

sisters

Who is your closest person in the world to you?
For me it's my sister.
Even though we have been through a lot together I love her the most.
We used to fight, scream at each other but I know I can count on her  everytime  I feel bad (and good aswell).
I love her and I can't imagine living without her (that's why I got the tattoo, duh:D).
How about you and your relationship with your siblings?

Kto je Vám v živote najbližšia osoba?
Pre mňa je to jednoznačne moja sestra.
Aj napriek tomu, že sme si prešli veľkým počtom hádok, vrieskania a pod., ale mám istotu, že sa na ňu môžem úplne spoľahnúť. :)
Ľúbim ju a neviem si bez nej predstaviť môj život (asi preto mám to tetovanie, že? :D)
A čo vy a váš vzťah so súrodencami? Napíšte mi v komentoch. :)


















top (dress) - Oasap
skirt - Target
bag - Parfois
shoes - Diavolina
earrings - Primark

6 comments:

  1. Krásny outfit, páči sa mi najmä farebná kombinácia!

    ReplyDelete
  2. nádherný outfit, veľmi sa mi páči kombinácia farieb! :) U mňa je to s bratom dosť komplikované už len tým, že je medzi nami 8,5 roka a zdá sa mi to ako veľká priepasť. :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. nádherné lodičky!:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous01:42

    Takova kombinace barev pava :) krasne

    ReplyDelete
  5. super, sluší Ti to :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    ReplyDelete
  6. Anonymous02:38

    Zuzi, kocka si, ale mas prisernu farbu vlasov...skus nieco priridzenejsie, lebo ta "zlta" je naozaj hrozna. Inak nech sa Ti dari;)

    ReplyDelete