Thursday, April 23, 2015

unfortunately

So sorry that I haven't been posting much.
I had a couple days off work, I was just getting myself together after the food poisoning and had seriously no energy.
Too bad that it happened during my trip to the Taronga Zoo (where I wanted to go since I came here).
So out of all the animals I have seen a couple giraffes and unfortunately no platypus (at that moment I was too sick to even stand straight).
Hope that you will have a great weekend without any medical emergencies. ;)

Mrzí ma, že momentálne nepostujem veľa.
Dôvodom je, že som sa dávala dokopy po otrave jedlom, spala, nešla som ani do roboty a naozaj som nemala energiu na nič iné.
Najväčšia škoda je, že sa mi to prejavilo v Taronga Zoo, kde som sa chystala už pomaly od októbra. 
Takže som videla asi pár žiráf, ale žiadneho vtákopyska (toho som chcela vidieť najviac, ale v daný moment som sa cítila už tak zle, že som ani nevedela poriadne stáť).
Prajem Vám krásny víkend bez žiadnych katastrof. ;)











top - Sheinside
bag - Colette by Colette Hayman
skirt - Sheinside
shoes - Kmart
bracelet - House
ring - Six
sunglasses - C&A

1 comment: