Saturday, April 11, 2015

weather

Probably the last one of the perfect sunny days when you don't need to wear a jacket, you just sit and enjoy the sunlight.
So weird how all of my Slovak friends are excited because the weather over there is getting better and I'm just sitting here complaining about how I really want summer temperatures over 30°C back. :P
But whatever, I can deal with the winter, I just need some new boots and coat and I'm good. (I have my eye on one pair of YSL boots, so we will see about them :D and I already got a coat from Sheinside that is just perfect - more about it later ;).
And I know that I'm definitely coming home on the 11th of September (I booked the tickets!), so I will hopefully see you guys during Košická jesenná burza (19th of Sep). :)
Enjoy the weekend!

Toto bol asi jeden z posledných skvelých letných dní, keď iba sedíte na lavičke v parku bez bundy a užívate si slniečko.
Je to naozaj veľmi zvláštne, keď porovnám, že ja tu plačem nad teplotami pod 30°C a vy na Slovensku sa tešíte len z malého zlepšenia počasia. :P
Ale nevadí, zimu tu zdolám, ale musím nájsť správny kabát a čižmy (už mám vyhliadnuté jedny YSL a práve mi prišiel neskutočný kabát zo Sheinside, tak to dúfam nebude až také ťažké :D).
A už viem, kedy prídem na Slovensko - letím 11teho septembra, takže definitívne budem na košickej jesennej burze (19.09.) - môj problém s garážou vyriešený! :)
Užite si víkend!











dress - Oasap
shoes - Diane von Furstenberg
bag - Colette by Colette Hayman
sunglasses - Valleygirl
bracelets - House
necklace - Topshop

10 comments:

  1. Anonymous22:14

    šaty by si mala nosiť častejšie! vyzeráš v nich dobre :)

    ReplyDelete
  2. ty tam len kvitnes! :) nadherna si a ziaris :) a kedze som z Kosic tak sa tesim na teba osobne v septembri na tvojej burze :) (uz som raz koment pisala, ale neviem ci ti ho ukazalo) moj prvy koment u teba vobec aj ked nekomentujem sledujem ta stale :)

    ReplyDelete
  3. tie šaty sú na tebe úplne dokonalé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Waaau, máš naozaj nádherné šaty!!♥

    ReplyDelete
  5. Anonymous21:00

    Priste si prosim udelej nejaky outfit kde budes mit z vlasu copanky :3 💗👌👍 bude to pro tebe takova vyzva ;)

    ReplyDelete
  6. super miesto na fotku, také super prostredie nenájdeš len tak ;)

    a jahôdka v novom logu je rozkošná. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! sranda, lebo to bola úplne prvá idea môjho headeru, keď som začínala :)

      Delete
  7. Anonymous22:02

    Krásne šaty, akurát prečo mám pocit, že ti nesedia?!

    ReplyDelete