Wednesday, May 13, 2015

confidence

Confidence is a very strange thing.
With me it came with age.
I know it sounds weird but it took me almost 26 years to realize that what matters the most is to believe in yourself, in what you can do, in your dreams.
I used to put myself down, value more what other people think of me, of my looks and abilities that what I think of myself.
I used to satisfy other people's needs and put them first.
Oh you should be skinny, you should act and dress this way... No!
No, I want to eat this, have no thigh gap, look like myself instead of the models everywhere and satisfy myself because those who mind don't matter and those who matter don't mind. (and I thought I wouldn't use such a cliche quote :D).
Have a great rest of the week! :)

Sebavedomie je naozaj zvláštna vec.
Mne prišlo s vekom.
Viem, vyznie to zvláštne, ale trvalo mi skoro 26 rokov, aby som si uvedomila, že to, na čom záleží najviac je, že veríte v seba, ste štastní/é s tým, ako vyzeráte a čo si o sebe myslíte.
Predtým som sa vždy zvykla podceňovať, kládla potreby iných pred svoje vlastné a vážila si viac to, čo si o mne, mojom výzore a schopnostiach myslia ostatní ako ja sama.
Oh, musíš schudnúť, vyzerať alebo sa správať takto. Nie!
Ja chcem jesť to, na čo mám chuť aj keď nemám medzeru medzi stehnami (ktorú vďaka genetike aj tak mať nikdy nebudem:D), vyzerať tak, ako chcem ja a nie ako modelky, ktoré ma obklopujú všade, kam chodím.
Prečo? Lebo tých, ktorým na tom záleží, sa treba zbaviť, pretože tým, ktorým záleží na nás je to jedno (a to som nechcela používať klišé frázy :D).
Prajem Vám krásny zvyšok týždňa! :)













tunic - Oasap
jeans, shoes - Kmart
jacket - Sheinside
bag - Oasap
sunglasses - Target


9 comments:

  1. Anonymous05:42

    Tesat do kamene :)

    ReplyDelete
  2. Není to klišé, ale je to pravda! .) Člověk musí být spokojen sám sebou a mít se rád. A hlavně by se měl vyprdnout, co si myslí ostatní, hlavně že on sám je šťastný. :)
    Sluší ti to. Líbí se mi bundička a džíny. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Len tak ďalej. Veľmi ti fandím :) ♥

    *GIVEAWAY*

    ReplyDelete
  4. Pekný outfit i keď ja by som možno vymenila topánky. Michaela www.imperfect-woman.com

    ReplyDelete
  5. medzera medzi stehnami vôbec nie je sexi !
    a mala by som ťa rada aj keby si mala dvojitú bradu, mastné vlasy a krivé nohy, luv ya dežino! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. luv ya more, gadžino môj :D

      Delete
  6. Anonymous00:58

    Ako sa vola prosim ta styl tej kabelky? neviem ju najst na ebay

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak táto je inšpirovaná Celine Trapeze bag :)

      Delete