Friday, May 22, 2015

day off

My style has changed a lot since I came to Australia.
I'm all about high heels and ladylike skirts now.
But sometimes, all I need is a "comfy" day in my slipons and this extremely warm & soft sweater (I know there is almost summer in Slovakia but here, temperatures are dropping and dropping:/) spent just thrift shopping. :P
What do you like to do on your days off?;)

Odkedy som prišla do Austrálie, môj štýl sa dosť zmenil.
Momentálne si "fičím" na sukniach a vysokých lodičkách.
Ale raz za čas mám aj svoj "pohodlný" deň, ktorý trávim nakupovaním v sekáčoch v sliponoch a tomto úžasnom svetri (viem, že na Slovensku je pomaly leto, ale tu teploty klesajú a klesajú:().
Ako trávite Vaše voľné dni Vy? ;)










sweater - Sheinside
dress - New Yorker
slipons, bag, sunglasses - Kmart
cat purse - Dresslink
bracelet - H&M

Bonus :D






10 comments:

  1. Anonymous15:05

    Nechcela by som zimu teraz...:-/ v Australii maju lepsie sekace ako na Slovensku?:-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ťažko povedať, lebo zatiaľ som tu našla iba jeden dobrý, takže asi skôr nie :D

      Delete
  2. tak toto sa mi neskutočne páči, krásne šaty.

    ReplyDelete
  3. jeeej tie šaty mam aj ja kupene vo vypredaji za 1euro :D a ta kabelka v kombinacii s tymi slip-onami je do-ko-na-lé:)vyzeras skvele ako vzdy ! :) snad este v septembri si uzijes trosku teplej jesene na Slovensku :)

    ReplyDelete
  4. Sluší ti podpatky i slip-on(y). :)

    Ela

    ReplyDelete
  5. Slip ony sú super k tomuto outfitu :)

    Pozývam na giveaway:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Krásna :) Sekne ti to :) Kapsičku mám aj ja, len v grumpy verzii :P

    *GIVEAWAY*

    ReplyDelete
  7. pristane ti to a bonus potešil :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous22:48

    Zuzka, zaujíma ma jedna vec. Chápem, že asi ako bloger dostávaš veci od sheinside zadarmo, ale uvedomuješ si, že podporuješ spoločnosť, ktorá kradne designy iných umelcov? http://gemmacorrell.tumblr.com/post/81477033411/hey-i-saw-this-floating-around-in-a-pic-set-and

    Toto je len jeden príklad, sama si dávnejšie mala tie "divadelné" šaty tiež od niekoho okopírované, videla som ich kopírovať napríklad mikiny z kolekcie Alexandra McQueena a podobne. Okrem toho, že ich kvalita kríva, za tú cenu je jasné, že tie veci niekto v Číne šije za minimálnu mzdu. Ľudia sa navážajú do H&M a ďalších fast fashion značiek, ktoré tiež šijú v krajinách, kde ľudia živoria. Sheinside pri tých cenách, za ktoré svoje produkty predáva, ich takmer určite necháva šiť v sweatshopoch. Aký je to pocit obliekať sa s vedomím, že niekto šaty, ktoré si párkrát oblečieš, šije v pote a krvi a ty to ešte podporuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous22:00

      Mat tak tvoje problemy.....

      Delete