Friday, May 15, 2015

sicko

Today just shortly because...
I'm spending my evening in bed with hot tea with honey, a lots of lemons and Panadol (yes, I'm sick - all because of the stupid weather changes - the winter is slowly starting:/).
Thank god I have Pewdiepie to cheer me up. ;)
Have a great weekend!

Dnes len krátko, lebo...
Trávim večer v posteli s horúcim čajom s medom, miliónom citrónov a Panadolom (áno, niečo na mňa lezie kvôli tomu, že začína zima a počasie sa mení z minúty na minútu:/).
Našťastie ma rozveseľuje Pewdiepie (som závislá na jeho videách :P).
Prajem Vám krásny víkend!













coat - Sheinside
skirt - Valleygirl
sweatshirt - Walktrendy
bag - thrifted
shoes - Target
sunglasses - C&A

4 comments:

  1. Veľmi sa mi páčia tie farebné tóny v outfite :) a musím pochváliť aj fotky pri zapadajúcom slnku, vyzerá to krásne ;)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Ta halenka je dost zajímavá, takovou jsem snad ještě neviděla...

    Brzy se uzdrav!

    Ela

    ReplyDelete
  3. Anonymous22:46

    Sexica ;)

    ReplyDelete