Wednesday, May 06, 2015

slovak feeling

Sorry, due to a lack of time today in slovak only.

Už od nedele má pre mňa Austrália slovenskejšiu príchuť.
Doslova.
Moja skvelá spolubývajúca Viki mi doniesla kopu Májok a slovenských sladkostí.
Mala pri sebe aj Plus 7 Dní, pri ktorého čítaní mi s rannou kávou a sójovými rezmi chýbala už iba repríza Smotánky (to posledné srandujem, preboha nie :D).
O 4 mesiace sa dostanem domov a jasné, že sa teším. Na rodinu, kamarátov, prisahám že väčšina môjho kufra budú darčeky. :)
Už teraz sme s Timčurom dohodnuté na víkend 25-27.9., ktorý strávi u mňa v KE (a na burze! :P)
No a 12. októbra letím späť. Som naozaj zvedavá, či sa mi podarí stretnúť s každým, kto mi chýba. :)
Prajem krásny koniec týždňa. :)













top, skirt - Oasap
jacket - Sheinside
bag - Elle
shoes - Mimco
sunglasses - Kmart
necklace - H&M


7 comments:

  1. Krásna sukňa a top :) Videla som podobné šaty niekde na e-shope a tento vzor ma dostal :)
    MORE than FASHION

    ReplyDelete
  2. Krásne, tá sukňa je božská ♥

    ReplyDelete
  3. Krásne, tá sukňa je božská ♥

    ReplyDelete
  4. Perfektní vzor! K tobě tento outfit naprosto pasuje, moc ti to sluší. :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Anonymous06:48

    Tie lodičky *-* a naozaj krásny crop top :)

    ReplyDelete
  6. great top and skirt! <3

    ReplyDelete
  7. Téda, tohle ti fakt sekne. :)

    Ela

    ReplyDelete