Friday, June 19, 2015

because I'm happy


Looking back a year ago from today, everything was completely different.
At that moment I was stuck in a very bad place, depressed with where my life was going, what I was doing. My future looked really... dark. 
It's so funny how much can change only with one decision and a different outlook on life itself.
At one moment you think you are stuck and unhappy and then comes one moment that changes everything. 
I can finally say that I'm very happy. Before I was always looking on the negative side of things, now I focus on the little magical things that make life more beautiful.
Like: smiling a lot, worrying less about what others think of me, walking, exploring and finding new things even alone, spending more time with the right people or investing in myself without any further regrets (Louboutins, yay!:P)...

What makes you happy? :)

Keď sa obzriem do minulosti, tak presne pred rokom bolo všetko úplne inak.
V tom momente som sa cítila ako väzeň bež možnosti úniku. Bola som celkom deprimovaná životom, kam smeruje, čo ďalej.... Celá moja budúcnosť mi pripadala tak nejako temná.
Je naozaj krásne sledovať, ako veľa sa odvtedy s jediným jedným rozhodnutím a odlišným pohľadom na život zmenilo.
Konečne môžem povedať, že som veľmi šťastná. Predtým som sa vždy zameriavala na všetko negatívne, teraz sa sústredím na také malé kúzelné veci, ktoré robia život krajším.
Ako napríklad to, že sa často usmievam, nestarám sa o to, čo si o mne myslia iní, často chodím, hľadám a objavujem nové veci pokojne aj sama, trávim čas s tými správnymi ľuďmi či investujem do seba bez nejakých ďalších výčitiek (Loubotinky, juhú!:P)...

A čo Vy, čo robí šťastnými Vás?














dress - SheIn
coat - Romwe
bag - Oasap
earrings - H&M
shoes - Christian Louboutin

12 comments:

  1. Anonymous17:44

    Ahoj, šaty ti veľmi pristanú :)
    Ale musím priznať, že tie topánky sa mi páčia iba z predu. Ten malý, mini čudný opätok naozaj nevyzerá najlepšie. Viem, že si chcela také čo môžeš nosiť často, ale kebyže bol trolilinku vyšší tak je to super :)

    ReplyDelete
  2. Sledujem tvoj blog od Nákupných maniačiek a myslím, že si sa posunula aj čo sa obliekania týka. Zdá sa mi, že si sa konečne našla v nejakej línii, ktorá ti ozaj pristane. :) A outfit je krásny. Maličké detaily by som pomenila ale ako celok - vyzeráš super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous05:18

      Tez sledujem blog od nakupnich maniacek , dobra cesta k ziskani fanusikov

      Delete
    2. ďakujem veľmi pekne :)

      Delete
  3. http://lubicakanichova.wix.com/overside

    ReplyDelete
  4. Boty jsou krásné (závidím), ale kombinovala bych je spíš s jednoduššími outfity. Jinak souhlasím, že odvážnému štěstí přeje. Je vidět, jak jsi spokojená na první pohled

    ReplyDelete
  5. Hello sweetie !!

    blog follow gfc I hope you get a kiss from you I have been monitoring my blog

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  6. Anonymous02:26

    PREDEM PROSIM ODPOVED! :) : Muzu znat tvuj nazor na tutu sukne? Libi se ti ? Nosila bys ji? S cim bys ji popripade nosila?

    DEKUJI PREDEM ZA ODPOVED
    S POZDRAVEM fanynka z Prahy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aká sukňa? dáš mi link?

      Delete
  7. veľmi pekný outfit, páči sa mi hlavne to, ako si zladila kabátik s topánkami :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Anonymous20:06

    Zdravím Zuzka, už tu mnohí uviedli, že ťa sledujú od NM, ja tiež, lebo si ma už vtedy zaujala. Musím povedať, že mnohé tvoje outfity v minulosti boli skôr také nemastné-neslané a časom ma to prestalo baviť. No musím povedať, že zahraničie ti evidentne prospieva, pretože tvoj vkus sa vyvíja smerom vpred a vyzeráš veľmi pekne, vkusne a žensky. Presne takto podľa mňa žena vyzerať má. Ono to ide aj ruka v ruke s vekom, tiež to mám tak podobne, pred 10 rokmi som poriadne nevedela, čo na seba, dnes si už vyberám a kľúčové sú basic kúsky a výnimočné kúsky (v súlade s heslom menej je niekedy viac) :-) Držím palce vo všetkom a prajem len to dobré...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Anonym, ďakujem krásne, takéto komenty vždy veľmi potešia :) A najmä preto, lebo pozitívne anonymy sú veľká vzácnosť ;)

      Delete