Wednesday, June 03, 2015

gifts

Do you know what is my favourite pastime?
Shopping for gifts.
Maybe I sound cliche but that is all I've been doing for a while now.
My boyfriend's birthday is coming up and also I'm coming home soon (3 months:) so I want to have something special for everyone that I value.
What about you, do you enjoy gift shopping?

Viete, čo je v poslednej dobe moja obľúbená činnosť?
Nakupovanie darčekov.
Možno zniem ako veľké klišé, ale robím to poslednú dobu veľmi často a s ešte väčším potešením.
Môj priateľ má o chvíľu narodeniny a tiež sa asi o 3 mesiace vraciam domov, tak chcem mať niečo špeciálne pre každého, čo pre mňa niečo znamená. :)
No a čo vy, máte radi nakupovanie darčekov?
















coat - Sheinside
skirt - Oasap
dress (used as a top) - Oasap
shoes - Diane von Furstenberg
bag - New Yorker
sunglasses - Valleygirl


5 comments:

  1. Ta sukňa, tak to je krása. Nakupovanie darčekov mňa moc baví, vymýšlať, čo koho by potešilo.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. tie správne darčeky mi vždy prídu na um v nesprávny čas - keď som bez peňazí/tesne po sviatku/už sa s daným človekom veľmi nebavím...začala som si to zapisovať :D

    3znitry.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous04:46

    Jeeeeej! Makova panenka! Roztomile!

    ReplyDelete
  4. ten kabát som si kúpila tiež potom, ako som ho videla u teba a je úplne super, perfektne sedí, takže ďakujem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veľmi sa teším! Že je super?! Už ho mám objednaný aj v krémovej :)

      Delete