Wednesday, June 10, 2015

guilty of spoiling myself

Ok, maybe I sound a little materialistic, but one of my biggest dreams just came true.
Louboutins! (but those who follow me on facebook or instagram already know that:)
After a a couple of months just spending money on school and gifts I finally said screw it I want to spoil myself. :D
I felt a little guilty in the beginning because I need to buy a lot of presents plus souvenirs for family and friends but that can wait a day or two. :P
I couldn't resist this amazing opportunity to buy them for a special price. Do you blame me? :D They have been a part of my dream wishlist for more than 10 years now and even if I worked my butt off back in Slovakia, I would never be able to afford them. Such a great feeling to get what I want with my own money. :D
What have you bought recently that made you feel guilty? :)

Viem, že asi vyznievam ako neskutočný materialista, ale konečne sa mi splnil obrovský sen.
Loubotinky! (Ale tí, čo ma sledujete na facebooku či instagrame to už dávno viete:)
Po neviem koľkých mesiacoch som sa rozhodla, že zarobené peniaze vrazím konečne do seba a nie darčekov či školy.
Na začiatku som sa cítila strašne previnilo (veď mi ešte treba kúpiť toľko darčekov a suvenírov pre rodinu a kamarátov, ale tak čo už :D).
Ale vyskytla sa mi veľmi nepredvídateľná situácia s možnosťou kúpiť ich za tak skvelú cenu, že som jednoducho neodolala. Veď preboha boli súčasťou môjho dream wishlistu už asi 10 rokov. :) Aj keby som na Slovensku pracovala neviem ako dlho, tak by som si ich nemohla dovoliť. O to lepší pocit, keď som sa na ne namakala ako fretka. :D
Čo ste si za poslednú dobu kúpili s previnilým pocitom Vy? :)











top - Dresslink
skirt - thrifted
bag - SheIn
shoes - Target
necklace - H&M

5 comments:

  1. Tak trochu ti ich závidím. Ja ich mám na wishliste tiež a keby sa mi naskytla taká príležitosť ako tebe tak by som určite neváhala ani chvíľu. Keďže sa ale nenaskytla a predpokladám,že ani nehrozí, tak na ne budem ďalej šetriť a raz sa snáď zadarí :)

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete
  2. Zuzka! Uzasne! A ta kabelka nema chybu :)
    LuminousSouls

    ReplyDelete
  3. Tiez si na jedny brusim zubky :) Krasne su...
    http://lubicakanichova.wix.com/overside

    ReplyDelete
  4. Zuzka konecne som aj ja hrdou majitelkou Jimmyho :-D sice som nekupila za taku super cenu ako ty, no boli v zlave :-) a teda su ovela pohodlnejsie ako Louboutinky :-D

    ReplyDelete
  5. Anonymous05:31

    O muj bozee tak ta kabelka je luxusni :O !!!! Videla jsem podobnou v Bershce , byli slevy a stala jen asi 10 Euro ale mela urvany retizek , dalo by se to spravit ale kabelka byla celkove nekvalitni takze jsem od koupe odstoupila to tato je Bozska !!!! Chtela bych tvoje obleceni ^-^ moc moc !! Jinak Zuzko si uzasna :) prosim o dalsi outfity ;)

    ReplyDelete