Wednesday, July 15, 2015

2 months

I have less than 2 months left until I come back home for my Slovak vacation.
All presents and souvenirs are ready to be given to all of my close friends and family. :)
It all went so quickly, feels like I just got here.
So much has changed so far and so much is supposed to change as well.
Next October will all be about looking for a new place, saying goodbye to living with the best roomate/photographer I could have wished for.
They say beginnings have to be scary so you can appreciate the more stable part.
And I'm looking forward to that. ;)

Do mojej slovenskej dovolenky mi zostávajú už len necelé 2 mesiace.
Všetky darčeky a suveníry pre moju rodinu/priateľov sú už pripravené. :)
Ten čas prešiel tak rýchlo, že až žasnem. Stále mám pocit, ako keby som len pred chvíľou dorazila s kufrom oblečenia, Tatranským čajom, strachom z budúcnosti, z toho, čo bude a ako to bude. :)
Tak veľa sa toho zmenilo a toľko sa toho ešte zmení.
Október bude o sťahovaní sa do nového bytu a jeho samotnom hľadaní, a lúčení sa s bývaním s tou najlepšou spolubývajúcou/fotografkou, čo som si mohla priať. 
Hovorí sa, že začiatky musia byt ťažké na to, aby si človek vážil tú ďalšiu, stabilnejšiu časť, ktorá príde potom.
Tak sa na ňu už teším. ;)

P.S. Otázka, pre Vás, slovenských čitateľov: Prekážalo by Vám, ak by som písala bez diakritiky? Odišiel mi môj notebook (konkrétne klávesnica- ani neviete koľko úsilia zabralo toto napísať správne :D) a plánujem si kúpiť nový tu, čiže bez slovenskej klávesnice. :)












dress - SheIn
bag - thrifted
jacket - SheIn
shoes - Target
sunglasses - C&A




10 comments:

  1. super post zuzi :) hehe, mne by to bez diakritiky určite nevadilo :D
    LuminousSouls.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous22:00

    Ale veď slovenskú klávesnicu si vieš nastaviť na akejkoľvek mašine :) ja ju mám na svojej fínskej a v pohode, je to všetko o zvyku. Samozrejme, Tvoj blog, čiže je to na Tebe a sledovať Ťa určite kvôli tomu neprestanem, ale aspoň mne osobne sa lepšie číta s diakritikou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, fínskej? ako si to urobila? ja viem len o klávesnici na obrazovke a to je riadny pain in the ass :D lezie mi to strašne na nervy :) poraď, prosím :)

      Delete
    2. plus, viem, že vyznievam ako retard, no ale rada prijmem radu od skúsenejšej osoby ;)

      Delete
    3. myslim, ze SK klavesnicu si budes vediet nainstalovat aj na laptope, ktory si kupis tam. tlacitka na laptope budes mat sice anglicke, ale ked si prepnes na SK klavesnicu tak budes vediet pisat napr. 3jkou š, so 4kou č, atd...

      Delete
    4. Anonymous04:21

      Je to jednoduche :) Staci si na dolni liste rozkliknout Language bar > Show the language bar > pravym na sipku vpravo > Settings > a tam si jen pres Add pridas jazyk, ktery potrebujes :)

      Delete
    5. Anonymous04:18

      a potom sa daju kupit take mini priesvitne nalepocky ..
      ktore ti na klavesnici budu nasepkavat :)

      Delete
  3. bardzo łądnie wygladasz:)

    ReplyDelete
  4. velmi pekne napísané, tiez som sa akurát presťahovala do cudzej krajiny, tak sa s tvojimi slovami uplne stotožňujem.

    ReplyDelete
  5. lubi23:51

    Tak, tak...zahraničie urobí s človekom veľa. Ako som sa zabývala ja, môžete pozrieť na:

    http://lubicakanichova.wix.com/overside

    ReplyDelete