Wednesday, July 08, 2015

city life

I would never say this before Australia but I am definitely a city girl.
I love the city, the energy, great style some people have, weirdos (like the guy I often see riding a bicycle and singing at the same time), organised chaos, sushi from my favourite sushi place just minutes away from my work, the city night lights, smell of fresh coffee, foreign languages and cultures... that all comes to me as a big inspiration every single day.
What do you prefer? Do you like the city life or you prefer something less chaotic? ;)

Pred Austráliou by som toto nikdy nepovedala (asi preto, že som bola príliš vystrašená/zvyknutá na stereotyp atď...:).
Zbožňujem veľkomesto. Inšpiruje ma. Od energie, štýlu rôznych ľudí, "podivínov" (najmä chlap, ktorého často ráno vidím na bicykli spievať nič mi nehovoriace pesničky:), organizovaného chaosu, sushi z môjho obľúbeného sushi shopu, nočných svetiel mesta, vône čerstvej kávy, cudzích jazykov a kultúr.... a môžem pokračovať donekonečna :).
A čo preferujete vy? Kde by ste chceli žiť? Veľkomesto/Mesto/Vidiek? ;)















coat - SheIn
jeans - Kmart
top - SheIn
scarf, sunglasses - Kmart
bag - SheIn
boots - Michael Kors

5 comments:

  1. Je zvláštne vidieť ťa v kabáte, pričom ja sa doma idem roztopiť :)
    Ja pochádzam z menšieho mesta a milujem veľké mestá - Prahu, Budapešť... ale nedokážem si predstaviť v takom bývať dlhodobo :)

    ReplyDelete
  2. krásny kabát a top :) vyzeráš super.
    a ja som tiež taký veľkomestský typ.

    ReplyDelete
  3. Ten kabát má úžasnou barvu!

    ReplyDelete
  4. pekný článok :) mňa neskutočne lákajú veľkomestá, ale nie som si istá, či by som tam vydržala normálne žiť. každopádne dúfam, že to raz aspoň vyskúšam :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Kedysi som si nevedela predstaviť bývať inde než vo veľkom meste. Keďže pochádzam z malého mestečka, tým veľkým mestom pre mňa bola aj Bratislava. Dnes, keď v nej žijem to tak už nevidím a príde mi malá :D Ale tiež sa mi zmenili priority a začínam uvažovať, že by som dokázala žiť aj niekde na dedine - ale v blízkosti väčšieho mesta :D

    Blonďavá Potvora

    ReplyDelete