Sunday, July 05, 2015

welcome to my shoe closet

I never really understood women addicted to shoes until I became a shoe addict myself. :)
So today I want to show you a couple of my favourites (including bags;).


Predtým, ako som začala pracovať s topánkami som nikdy nechápala ženy - maniačky na topánky. Až kým som sa jednou z nich nestala ja sama. :)
Takže dnes Vám ukážem zopár mojich obľúbených (vrátane kabeliek;).

Nudes
Christian Louboutin     Oasap     Alexander McQueen



Pinks
Jimmy Choo     Valleygirl     Diane von Furstenberg


Reds
Jimmy Choo     Nina Ricci     Converse


Blues
Emilio Pucci     Diavolina


Blacks
SheIn     Diane von Furstenberg

Random shop in Sicily - gift from my sister     Michael Kors


Multicolours
Pierre Hardy     SheIn     Givenchy

11 comments:

  1. tie lodičky od Diane von Furstenberg sú naj, aj čierne aj nude a balerínky od McQueena by som brala tiež a aj sandále od Givenchy... a vieš čo? chcem ich všetky :D
    ľúbezná

    ReplyDelete
  2. prídem a "požičiam" si tie Givenchy... teda, už ich nikdy nevrátim! :P-
    krásna zbierka, ako topánočiek tak ak kabeliek!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Krásna zbierka topánok. Vedela by som si vybrať :)
    Ja som maniačkou na topánky asi odjakživa. Jednoducho mám na ne slabosť a vždy sa musím krotiť :D

    http://margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Drevená kabelka je dokonalá! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. lodičky sú všetky úžasné a Givenchy sandálky tiež :) pekná zbierka ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Nadherna zbierka. Okrem balerínok (keďže tie mi nesedia ani keby boli neviem od koho) by som uvítala všetky v mojom šatníku :) A kabelky tiež :)

    Blonďavá Potvora-GIVEAWAY

    ReplyDelete
  7. wow, už sa ti to tam pekne kopí :) pekné kúsky- Givenchy sú top ;)

    ReplyDelete
  8. Louboutin sú lásky krásne :)

    http://miskaholla.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  9. Téda, to je sbírka. :))

    Ela

    ReplyDelete
  10. Anonymous05:52

    O tak toto je naozaj NADHERNE! Kazdy by si pral mit alespon jedny take domaa :3

    ReplyDelete