Tuesday, August 11, 2015

month

Exactly one month left till I start my Slovak vacation.
To be perfectly honest, it seems unreal. :)
I already started packing up stuff that I'm not taking home and it made me realize how addicted I really am to fashion.
I came here 10 months ago with one suitcase. 
Now I actually have three. Don't get me wrong, I'm not a hoarder. I believe in regular closet cleaning but my shoe obsession has become very strong. And what's worse is that I like to keep the boxes of my designer shoes as well. :D
Thank god that I plan to live in this country. (Can you imagine sending all of this stuff home? :P)

Presne o mesiac letím domov na moju slovenskú dovolenku.
Ešte stále mi to pripadá také nereálne. :)
Samozrejme, že som si už začala baliť veci, ktoré so sebou neberiem späť domov. A zisťujem, že som naozaj závisláčka na nakupovaní a móde celkovo. 
Prišla som sem pred 10 mesiacmi s jedným kufrom. Teraz ich mám tri. :D
A nie, nehromadím hlúposti, verím v pravidelné "čistenie" šatníka a vyhadzovanie zbytočností.
Austrália vo mne prejavila posadnutosť topánkami a ja si rada nechávam aj ich krásne dizajnérske škatule. :D
Bože, som taká rada, že tu plánujem žiť. (Viete si predstaviť toto všetko "trepať" cez oceán? :D)











shirt - Romwe
skirt - Valleygirl
bag - vintage Nina Ricci
shoes - Oasap
sunglasses - Target

6 comments:

  1. outfit je pecka, veľmi ti pristane :) tá sukňa je úžasná!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Juuj ja tak rada citam tvok blog a obdivujem fotky, inak som na tom podobne s topankami, milujem ich, aj krabice a najhorsie, ze aj manzel miluje topanky/botasky...uz ich nemame kam davat...inak Zuzi ak sa mi podari prist do Australie, nemohla by som ta zobrat na kavicku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozrejme! Ideme! :)

      Delete
    2. super, tak ked to bude aktualne, mozes odo mna cakat spravu s pozvanim do nejakej prijemnej kaviarnicky :-) vyber necham na teba, kedze ty si domaca :-)

      Delete
  3. Anonymous21:54

    Zuzka trochu podpichnem, keď si taká topánková maniačka, tento model, ktorý máš v lacnej čínskej verzii, by si mohla identifikovať: napodobenina chronicky známeho modelu od Valentina. Je takéto kopírovanie a podpora fakeov podľa teba v poriadku? Najmä po tom, čo si sa zaľúbila do kvalitných značkových topánok? Veď musíš cítiť rozdiel medzi kvalitnou vypracovanou kožou a polyuretánovou napodobeninou...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, viem o co ide, tu sa vacsina znaciek inspiruje originalom od Rubi Shoes az po Edward Meller, takze by som to neoznacila ako napodobeninu... bohuzial v mode to funguje inspirovanim sa konkurenciou... nikdy som nepovedala, ze ide o Valentino, tieto maju odlisny dizajn a aj sposob zapinania... naozaj bz som zabila za Valentino rockstuds ale vo flat verzii, ale tieto uz vlastnim asi rok, tak mi ich prisla skoda nevyuzit :)

      Delete