Saturday, August 22, 2015

moving time

One can never realise what it means to move until he/she has to move. 
I have moved multiple times in the past but every time I do I just surprise myself with what I have hoarded so far. :D
So this time (and due to the lack of luggage space) I just throw away anything I don't wear/don't use/don't need.
So far multiple skirts with broken zippers (I don't know what's wrong with me - until now the zipper broke on 3 skirts and trapped me inside - and don't tell me I gained weight because that is not the case :D), probably 50 tags from clothes (I don't need them anymore, from now on I collect shoe boxes :D), at least 10 Cosmopolitans (to be honest I hate the ones back home, here they actually have articles you can read) but there are few exceptions.
Like big stuffed husky from my boyfriend (even though I am 25, I still cuddle it before sleep sometimes - no wonder is almost as big as me :P), tickets from all the places we have visited so far and "lucky cat" from my best roommate  (she actually waves her arm to bring me good luck:D).
What is the thing that surprised you in your own closet?

Človek si nikdy neuvedomí, čo to znamená sťahovať sa, až kým to sám/sama neskúsi.
Už som sa sťahovala viackrát, ale stále prekvapím samu seba, čo dokážem každý raz nahromadiť. :D
No tento raz (hlavne pre nedostatok miesta na vybalenie) vyhadzujem všetko, čo nenosím/nepoužívam/nepotrebujem.
No, takže doteraz som vyhodila: viacero sukní s pokazeným zipsom (nerozumiem čo sa deje - a nie, nepribrala som, ale každý sa pokazil, keď som ich mala na sebe, takže ma už viackrát z nich ľudia museli roztrhnúť :D), asi 50 štítkov z oblečenia (už ich nepotrebujem, radšej budem zbierať škatule z topánok :P), asi 10 Cosmopolitanov (keďže tu sa v nich dá aj niečo zmysluplné prečítať - nie ako doma), ale samozrejme existujú aj výnimky.
Napríklad veľký plyšový husky od priateľa (no a čo, že mám 25, niekedy na mňa príde chvíľa, že ho objímem pred spaním - asi prečo, keď je asi tak veľký ako ja :P), vstupenky zo všetkých miest, kde sme doteraz boli a lucky cat z Chinatownu od mojej super spolubývajúcej (áno, kýve labkou pre šťastie :D).
A čo Vás prekvapilo pri upratovaní Vášho šatníka?













top, sunglasses - Valleygirl
skirt - SheIn
shoes - Jimmy Choo
bag - Dresslink





1 comment:

  1. Anonymous21:39

    propominas mi v tom outfite Mortisu Gomez:). tiez mam skusenosti s tym, ze na lacnych sukniach a satach sa mi pokazi zips. potom bud vyhodit alebo ku krajcirke,co sa castokrat ani neoplati.... treba kupovat kvalitnejsie veci

    ReplyDelete