Monday, September 28, 2015

back home

It's been 2 weeks on a holiday back home for me.
I have managed to fullfil 3/4 of my holiday checklist.
All the presents found their way to their owners, I have met all of my family members and the majority of my friends, went on a short but amazing trip to Vienna and Bratislava, got a new tattoo and spent the last weekend with Timi and last but not least met some of you guys, followers during today's auction - and I'm very thankful for that. ;)
I have 2 more weeks left and I plan to enjoy every single tiny detail. ;)
Have a great week.


Momentálne som doma už dva týždne.
Podarilo sa mi už splniť asi 3/4 môjho dovolenkového zoznamu.
Rozdala som všetky darčeky, videla všetku rodinu a väčšinu kamarátov, vyriešila úradné veci a lekárske prehliadky, mala krátky, ale super výlet do Viedne a Bratislavy spojený s novým tetovaním a strávila predošlý skvelý víkend s Timi a aj na burze, kde som stretla aj pár Vás, followerov, za čo Vám veľmi ďakujem. ;)
Ešte mi zostávajú ďalšie dva týždne, tak si ich plánujem čo najviac užiť. ;)
Prajem Vám krásny víkend. 









coat - Romwe
top - Shein
jeans - Lily Loves
bag - Shein
shoes - Michael Kors
sunglasses - Zara


5 comments:

  1. Jej, takéto krémové farby sa ti veľmi hodia :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Toto miesto v Košiciach milujem ♥

    ReplyDelete
  3. Poriadne si to doma uži :)
    Krásne skombinovaný outfit. Kabátik a top musím mať :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous05:58

    chcem ist s tebou do Australieeeee :)

    ReplyDelete