Sunday, November 08, 2015

back in Sydney

Hi, I know I haven’t posted in a while now. The simple reason is no time. So much stuff has happened and so quickly.
Yes, I’m back in Sydney. Already studying and working. Yes, I have moved and live in a better area closer to my work which is also more expensive. I’ve been here for maybe 2 weeks so far and the beginning was stressful – you know how it works with new apartments – you need to find everything from furniture, kitchen appliances to every small thing you never think of until you need it (like garlic press, tin opener, sifter…:).
I haven’t been myself lately. My Slovak holiday made things so much more difficult for me. I know holiday is called holiday for a reason because you don’t worry about real life problems and worries you usually have every day. I have spent majority of my 4 weeks with my family and friends and that made me realize how much I actually miss them. I don’t know something about the second year here just seems harder than the actual beginning. Which is funny because people tend to say that first year is usually the hardest and not the other way around?
Well, I don’t want to seem negative at all. I’m thankful for everything I have here. Like the new apartment, finally own space and privacy, great views of Harbor Bridge, 6 min train ride to work, my boyfriend, job that I enjoy… but I will need more time to adjust to that missing family/friends part. I believe that everything will work out in the end the way it’s supposed to.
Have a great week and hope to post more soon. :)

Ahojte, viem, že som sa už veľmi dlho neozvala. Hlavným dôvodom je nedostatok času. Tak veľa sa toho zmenilo a za tak krátky čas.
Áno, som naspäť v Sydney. Odo dňa príletu už v škole, od nasledujúceho dňa späť v práci. Áno, už sme sa presťahovali a máme nový byt v lepšej oblasti oveľa bližšie k mojej práci, čo sa samozrejme odrazilo aj na cene nájmu. Bývame tu asi 2 týždne, čiže začiatok bol plný stresu – veď viete ako to s novými bytmi chodí – musíte zabezpečiť všetko od nábytku, kuchynských spotrebičov až po každú drobnosť, na ktorú nemyslíte, až kým Vám ju naozaj netreba (napríklad keď Vám treba otvoriť konzervu, pretlačiť cesnak, scediť cestoviny... :).
Úprimne povedané, poslednú dobu sa necítim byť sama sebou. Slovenská dovolenka ma totiž dosť zasiahla a nemyslím to úplne v pozitívnom zmysle. Rozumiem, že dovolenka je dovolenkou, lebo počas nej nerozmýšľate nad skutočnými každodennými problémami, ktoré Vás trápia v realite. Z mojich 4 týždňov som väčšinu času strávila s rodinou a kamarátmi, čo ma prinútilo si uvedomiť ako veľmi mi v skutočnosti chýbajú. Neviem, je to zvláštne, pretože ľudia hovoria, že najťažší rok pre človeka, ktorý sa rozhodne žiť v zahraničí, je prvý rok. Mne sa tak zatiaľ zdá tento druhý.
Ale aby som to zhrnula, nechcem znieť negatívne. Som vďačná za všetko, čo tu mám. Ako napríklad za nový byt, vďaka ktorému mám konečne súkromie, skvelý výhľad na Harbor Bridge, 6 minútovú jazdu vlakom do roboty, môjho priateľa, prácu, ktorú si užívam..., ale jednoducho mi asi potrvá trošku viac času, kým si zvyknem na to, ako veľmi mi chýba rodina a priatelia. Ale verím, že na konci sa to všetko nejako poskladá tak, ako má.

Prajem Vám krásny týždeň a dúfam, že sa ozvem už čoskoro. :)










bodysuit - SheIn
skirt - Levi's
bag - vintage Gucci
shoes - Alexander McQueen
sunglasses - Kmart

8 comments:

  1. držím palce, aby si to vážne poskladalo tak ako má! :) a užívajte nový byt ;)
    to body je úžasné, veľmi sa mi páči tento trend, ale ja na to nemám gule :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous05:38

    To je duvod, proc si nedokazu predstavit zit dlouhodobe v cizine. Uvedomuju si, ze hlavne mi rodice tady nebudou vecne a proto jim chci byt nablizku. To stejne plati i o pratelich, ale pratele clovek najde kdekoliv na svete, rodinu ma jenom jednu...

    ReplyDelete
  3. ja by som asi tiež ťažko znášala, že mám blízkych tak ďaleko :( ale tebe držím palce, nech sa s tým čo najlepšie vysporiadaš ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Anonymous08:25

    Pri citani prislo aj mne smutno... ale HLAVU HORE, nepoznam ta osobne ale prajem vsetko dobre ;-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous00:36

    začni používať tmavší odtien blond, si strašne svetlá...

    ReplyDelete
  6. Anonymous16:59

    Zuzka, ten istý problém ako tie červené baletky Jimmy Choo a ten istý problém budeš mať aj s novými čiernymi Jimmy Choo ako s týmito McQueen. Ja chápem, že je to značka, o ktorej bežné baby len snívajú a že je super môcť si ich kúpiť so super zľavou. Ale zo strihu je jasné, že sedieť nebudú - predok je príliš úzky a aplikácia v strede tej úzkej časti spôsobuje, že keď si ich obuješ, okamžite vyzerajú vyčaptane. Je to jednoducho strih, ktorý vyzerá fajn vo výklade, prípadne na úzkej nôžke veľkosti do 36, ale stačí mať nohu 39, 40 a treba sa zamyslieť, v čom vizuálne noha vyzerá dobre a v čom nie. Baleríny správneho strihu majú predok rozšírený, nie sú priste úzka elipsa, takže aj keď sa obujú, logo je v strede a vonkajšia časť chodidla proste nevytŕča ako keby topánky nesedeli. Pozri napríklad na foto ktorýchkoľvek Melís s logom v strede. Nezávidím. Tie topánky by som si mohla dovoliť kúpiť aj za ich plnú cenu, ale, ako sa mi už párkrát stalo, práve v prípade Jimmy Choos, buď boli príšerne nepohodlné, alebo v nich noha proste zle vyzerala a vtedy sa môžem vykašľať na značku a zvolím alternatívu, ktorá skrášli moju nohu.

    ReplyDelete
  7. Anonymous04:48

    Zuzi,
    To pozna kazdy,kto zije v zahranici,ja sa po kazdej dovolenke mesiac spamatavam a dostavam opat do pohody,to bude dobre,clovek nemoze mat vsetko! :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous03:41

    Veľa šťastia v novom byte! Čo študuješ? o.O :))

    ReplyDelete