Friday, November 13, 2015

new apartment + giveaway winner

I haven’t posted an interior photo for a while.
But that’s due to Sydney’s spring weather. Try to take one outdoor photo when it rains every single day. :)
So at least I can shoot something in our new apartment. Okay, you can’t see that much, but you get the idea = white walls & wooden floors. :)
I’ve learned so far that I love plants, especially the ones I can use in cooking – that’s why I have fresh basil and mint plants on my kitchen table. :) And even though I am almost 26 I NEED to have lolly jars full of snakes, gummy bears and gum balls. I wish that one day I will have my own kitchen blackboard wall full of chalkboard drawings and white furniture with dark wooden floors with small Frenchie or Shiba Inu. But that is to be continued. ;)
Do you have any dream apartment/house plans? Tell me.

Interérový post som tu už nemala veľmi dlho.
Ale to je všetko vďaka „úžasnému“ jarnému počasiu v Sydney, kde nonstop prší. Aspoň môžete videť náš nový byt. No nie tak veľmi, ale aspoň máte predstavu = biele steny a tmavé drevené podlahy. ;)
Zistila som, že zbožňujem rastliny – najmä tie, ktoré viem využiť v kuchyni – preto mám na kuchynskom stole čerstvú mätu a bazalku. :) A aj keď mám čoskoro 26, musím mať veľké zaváraninové poháre plné želatínových cukríkov: od hadov, medvedíkov až po veľké guličkové žuvačky. A dúfam, že raz budem mať v kuchyni aj veľkú stenu z tmavej „školskej“ tabule, na ktorú môžem kresliť a písať do bezvedomia plus tmavé drevené podlahy v kontraste s bielym nábytkom a možno malého francúzskeho buldočka alebo Shiba Inu. Ale to sa ešte načakám.;)

Máte aj Vy nejaké sny o budúcom bývaní?




P.S.: The giveaway winner is ………..
P.S.: Víťazkou giveaway sa stáva ............. 









Exhausted. ;) 
Vyčerpaná. ;)

top - Valleygirl
skirt - Romwe
bag - Mango
shoes - Diane von Furstenberg


5 comments:

  1. super outfit! fakt sa mi páči, jeden z najlepších na blogu za poslednú dobu :)) a celkovo vyzeráš na fotkách veľmi pekne, asi ti viac pristane jar :) kuchyňu ako si opísala by som brala aj ja, aj toho buldočka :D
    a víťazke gratulujem!

    ReplyDelete
  2. Nápad poslední fotky je nej

    ReplyDelete
  3. Juhuuu dakujem zuzka, toto je už druhá suťaž čo som u teba vyhrala...prva bola o taky masívny reťazový naramok ak si spomínaš :D

    ReplyDelete
  4. perfect skirt. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    ReplyDelete
  5. Krásny outfit, velmi ti to pristane :) Tie lodičky su skvele!

    ReplyDelete