Friday, November 27, 2015

struggles

I know I haven't been posting lately.
The truth is that since I came back to Sydney I really have less and less time for blog.
Just think about it. I'm juggling school, work, boyfriend, social life plus travelling from time to time (example from past & next week: sales started at work, so craziness, I have 2 assessments due at school, 2 Christmas parties, staff Christmas dinner, 2 birthday parties plus wedding to attend :D). I guess better to be busy than bored but I have to admit, the blog has been very neglected recently.
Yes, I had thoughts about stopping but since this was my dream for a long time I just have to push through. :)
Bare with me, hopefully everything will cool down a little bit in next couple of weeks.
Have a great weekend!

Z.


Viem, že poslednú dobu postujem čoraz menej a menej.
Pravdou je, že odkedy som sa vrátila do Sydney, tak mám na blog naozaj minimum času.
Snažím sa stíhať prácu, školu, priateľa, sociálny život plus sem tam nejaké cestovanie (príklad čo ma zamestnávalo minulý a bude zamestnávať budúci týždeň: v robote nám začína výpredaj, čiže úplné šialenstvo, budúci týždeň musím odovzdať 2 projekty v škole, minulý týždeň som mala vianočný večierok z roboty, budúci týždeň ma čaká priateľov, plus vianočná večera s celým tímom, potom 2 oslavy narodenín a svadba priateľovej sestry :D).
Myslím, že lepšie byť busy ako sa nudiť, ale musím priznať, že blog tým naozaj trpí.
Áno, už mi napadli aj myšlienky o tom, že by som mala s blogovaním prestať, ale keďže blog bol mojím dlhodobým snom, tak sa nesmiem tak rýchlo vzdať! ;)
Tak to so mnou prosím vydržte, dúfajme, že sa všetko o nejakých pár týždňov upokojí.
Prajem Vám krásny víkend!

Z.












top - SheIn
bag - Kate Spade (thrifted)
pants - SheIn
shoes - Diane von Furstenberg
necklace - H&M
sunglasses - Target

5 comments:

  1. Anonymous01:21

    Čo študuješ? :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Zuzka. Sledujem Tvoj blog viacmenej pravidelne, odkedy si bola v NM. Vidim, ako sa Ti dari, ako napredujes a povazujem Tvoj blog za zaujimavy a aj preto citim moralnu potrebu podporit Ta v dalsom pisani. Rozhodne to nevzdavaj len kvoli nedostatku casu. Aj tak je ho coraz menej, cim sme starsi, mam pocit:) Urcite potesi kazdy post, hoci aj menej casto. Anna, Kosice:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tiez tento blog poznam prostrednictvom Nakupnych maniacok? :-)

      Delete
  3. nad zrušením blogu určite nerozmýšľaj. aj keď budeš len prispievať sem-tam, som si istá, že veľa ľudí poteší aj to :) inak vyzeráš super! hlavne sa mi páči ten top.

    ReplyDelete
  4. Tebe tá Austrália naozaj prospieva, v každom jednom poste vyzeráš super a vyberáš naozaj krásne outfity. Určite neprestávaj s blogom, radšej menej ako vôbec. :)

    NITA

    ReplyDelete