Monday, January 04, 2016

2016

New Year. For some people the change of the year's last number also means change in their lives.
I was never big on resolutions. No, I'm not going to eat healthier because I need my daily dose of sweetness (of course if I don't count myself :D), I'm not going to start running (because I've tried it too many times and never lasted long enough) and me and saving money got better (so I can pat myself on the back and focus on shopping for sale items only :D).
But this year is a little bit different - I really want to travel somewhere I've never been before, try something completely new and out of my comfort zone and the most important one - stress less.
Do you have any resolutions?

Let's hope this year will be better than the previous one.;)

Nový rok. Pre niektorých ľudí zmena poslednej číslice znamená aj snahu zmeniť ich vlastný život.
Novoročné predsavzatia pre mňa nikdy príliš veľa neznamenali. Nie, nejdem prudko zmeniť vlastné stravovacie návyky, lebo každé ráno potrebujem dávku sladkého (pusa nestačí;), nejdem znovu začínať s behom, lebo sa poznám a skúšala som to mnohokrát (stále bez úspechu) a čo sa týka šetrenia peňazí, tak myslím, že som sa o dosť zlepšila (práve sa potľapkávam po chrbte a uisťujem sa, že nakupovať budem iba vo výpredajoch;).
Tento rok bude o trošku iný - predsavzatia mám tri: cestovať niekam, kde som ešte nikdy nebola, vyskúšať niečo úplne mimo mojej komfortnej zóny a to najdôležitejšie - menej stresovať.
Dali ste si nejaké predsavzatia aj vy?

Tak dúfajme, že tento rok bude lepší ako ten predošlý.;)











dress (used as a top) - SheIn
skirt - Oasap
bag - vintage
shoes - Rubi
sunglasses - Target

6 comments:

  1. Jeeej, aka vianocna kombinacia farieb :) Ja mam predsavzatie dobre donosit, porodit v aprili s co najmenej bolestami zdrave babo a prezit prve mesiace s nou doma :D Mne sa prave menia dost priority tymto. Ale zelam ti splnene sny a stastny novy rok 2016 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musela som skusit vianocnu, kedze ten sneh mi chyba :P
      jeej, tak vela stastia a co najmenej bolestivy priebeh :)
      to budes mat sialenu zmenu, ale jednu z tych najkrajsich ;)
      rovnako prajem co najstastnejsi novy rok 2016 :)

      Delete
  2. Tento rok má čaká maturita, takže cieľ je úspešne zmaturovať a dostať sa na vysokú školu UMB. Veľmi pekná sukňa aj kombinácia farieb.

    ReplyDelete
  3. Cute skirt :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  4. I love these pictures,and thanks for your sharing

    ReplyDelete
  5. A beauty with a bag. It's a good post. Thank you for sharing this with us.

    vestidos de noiva

    ReplyDelete