Wednesday, January 20, 2016

just keep walking

It's an old truth that once you get old you appreciate the things you hated as a kid.
From simple examples like sleeping (sometimes I just wish I could go for an afternoon nap like I used to when I was little), eating veggies and fruit (now I basically live on it :P), family weekends (now a weekend off and with a family? not very possible :) to hiking/walking.
I know, sounds odd but when I was little I always hated waking up early and going for a hike mostly with my dad (outdoors? no! I wanted to watch cartoons and play video games instead). And I don't know if it's because I really miss him or because I'm simply getting old but I love them now. Just walking and looking around and enjoying the peacefulness. It doesn't really matter how long the hike/walk is what matters is that it brings me to a new destination each time. :)

Have a great rest of the week :)

Už mnohokrát som počula, že čím je človek starší, tým viac si cení veci, ktoré ako dieťa neznášal.
Týka sa to mnohého od spánku (niekedy si želám, aby spánok po obede bol v práci povinný rovnako ako u detí v škôlke), zeleniny a ovocia (v detstve neveľmi obľúbených a dnes bez nich nemôžem žiť:), rodinných víkendov (myslím, že netreba vysvetľovať) až po túry/prechádzky.
Ja viem, možno to vyznie zvláštne, ale ako dieťa som nenávidela vstávať skoro kvôli túram a to hlavne s mojim ocim (skôr som preferovala rozprávky a počítačové hry :D). Teraz neviem, či starnem alebo mi oci jednoducho chýba, ale zbožnujem ich. Túry/prechádzky a vychutnávanie si pokoja a sveta naokolo. Nejde o to, aké sú dlhé, ale o to, že ma vždy privedú na nové, mnou nepoznané miesto. :)

Prajem Vám krásny zvyšok týždňa. :)












top - Valleygirl
skirt - SheIn
shoes - Chiara Ferragni Shoes
bag - SheIn
sunglasses - C&A


2 comments:

  1. Anonymous08:35

    Ty si sa tak našla v tej Austrálii. Celá žiariš

    ReplyDelete