Friday, April 22, 2016

news after a while



I haven't been active on blog for a while (4 weeks, what?!).
You know, life happens and you have no other choice than to deal with it. :)
Long story short, we have a new apartment and we are moving in 2 days.
I was on school holidays but in Australia that means no limit on work hours so I worked my butt off. I've bought a new Saint Laurent slipons as a reward (all of you on instagram already know that) but unfortunately when it comes to blog that meant no time and no new posts.
At one point I even thought about quitting... but! There will be some good changes happening (hopefully soon) and I couldn't do it just for the sake of having a blog for such a long time (5 years?!).
I will try to post so please keep your fingers crossed for me ;)

Na blogu som aktívna nebola už teda poriadne dlho (4 týždne, čo?).
Veď viete, ako to chodí, môžete plánovať čokoľvek, ale život má iné plány.
V krátkosti: o 2 dni sa sťahujeme do nového bytu.
Doteraz som bola v školskom prázdninovom mode, čo v Austrálii znamená neobmedzené možnosti pracovať, čiže som pracovala neustále.
Odmenou mi boli Saint Laurent slipony (čo vy na instagrame už dávno viete;), ale pre blog to znamenalo žiadne nové posty
Mala som chuť s celým blogovaním skončiť, ale! Jednoducho, ak rozmýšľam nad tým, koľko času som tomu venovala, tak mi to príde ľúto. Takže v najbližšom čase sa mi podarí dúfam zrealizovať pár (pozitívnych) zmien :)
Pokúsim sa znovu postovať čo najskôr, tak mi teda držte prsty ;)












top - Kmart
pants - Valleygirl
jacket - Shein
bag - vintage Furla
shoes - Chloe



4 comments:

  1. Anonymous22:24

    Čo študuješ? :)

    ReplyDelete
  2. s blogom určite nekonči, chýbala by si tu! :) teším sa na ďalšie posty! ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky. :) Tá tráva je božská.
    Victoria's secrets

    ReplyDelete
  4. This is lovely, thank you! Looks like a great dupe too!! :)

    ReplyDelete