Saturday, May 07, 2016

Finally moved out

Konečne som sa presťahovala!
Naozaj, ani neviem opísať aký skvelý je to pocit. ;)
Teraz mám dostatok miesta na život, súkromie a party organizáciu.;)
Sme v super štvrti, blízko roboty, centra mesta, s 2 spálňami, 2 kúpelňami, plno vybavený byt s vlastnou záhradou! Aaa!
A konečne som si našla obľúbené sekáče (vďaka čomu mám novú Valentino peňaženku, čo vy na istagrame dávno viete ;)
Dúfam, že sa mi podarí postovať už čoskoro. :*
Z.


I have FINALLY moved out!
I can't even describe how amazing it feels.
Finally enough space to live, have some privacy and host parties. ;)
Great neighbourhood, close to work, close to the city, 2 bedrooms, 2 bathrooms, fully furnished and our own backyard! Yay!
I obviously had to unpack which was such a challenge (a lot of stuff went to the charity :).
Finally feel like an adult, lol. :D
And I have finally managed to find my favourite thrift stores here (One of the results is a perfect Valentino coin purse - but you who followed me on instagram already know that.;)
I will hopefully post soon. ;*
Z.










 


denim shirt - Kmart
turtle neck top - Valleygirl
skirt - Romwe
shoes - Rubi
bag - vintage
sunglasses - Gucci

1 comment:

  1. s tým sťahovaním súhlasím :D je to super pocit vybaliť poslednú krabicu a spokojne sadnúť do kresla :D...inak tie topánky sú úžasné, tiež by sa mi také hodili na leto :D

    The Lazytude

    ReplyDelete