Saturday, July 02, 2016

favourite fashion trends for 2016

I haven't had an inspiration post/wishlist in a while so I will try to change that today. Let me show you my favourite 2016's trends so far. All of these are a product of my daily inspiration by interesting women, new designer pieces and streetstyle that I witness every day due to the fact that I live in the Sydney - city area. ;)


Keďže som wishlist/inspiration post nemala už dlho-predlho, tak sa to dnes pokúsim napraviť a ukážem Vám moje obľúbené trendy roku 2016. Je to hlavne dôsledok mojej každodennej inšpirácie zaujímavými ženami, novými dizajnérskymi kúskami a streetstylom, ktorý mám, vďaka tomu, že bývam v centre Sydney, naozaj na dosah ruky. ;)



1. Off the shoulder tops/dresses / Topy/šaty odhaľujúce ramená




Great trend that brings all the attention to beautiful shoulders and collar bones. I own 4 of them now. :D
Skvelý trend, zdôrazňujúci krásne plecia a kľúčne kosti. Ja ich mám momentálne už 4. :D







1. ASOS 2. Romwe 3. SheIn

2. Ruffles / Volány



Beautiful when paired with trend nr.1 and perfect for women with a smaller bra size because it masters the art of optical illusion. ;)
Perfektné v spojení s trendom č.1 a vhodné pre ženy s menším poprsím, pretože dokážu krásne opticky klamať. ;)



1. Romwe 2. SheIn 3. H&M


3. Pom poms & tassels / Brmbolce a strapce




So playful and have the ability to brighten up even the most boring outfit.
Typické hravosťou a schopnosťou rozžiariť aj ten najbežnejší outfit.



1. SheIn 2. ASOS 3. Romwe


4. Embroidery / Výšivka




Can be found everywhere from shoes to jeans and can really attract attention if combined carefully.
Nájdete ju všade od topánok až po džínsy a pokiaľ je zladená vkusne, naozaj dokáže zaujať.



1. Romwe 2. H&M 3. SheIn

5. Sneakers / Tenisky



From slipons to lace-ups finally a trend that can please everyone and offers comfort!
Od sliponov až po šnurovacie tenisky, dokážu naozaj uspokojiť každého a ponúkajú konečne komfort!



1. Romwe 2. Zara 3. SheIn


6. Lace ups / Šnurovačky



From shoes to tops, this is one trend that still hasn't bored me yet.
Od topánok až po topy, tento trend ma ešte stále neomrzel. :)



1. ASOS 2. SheIn 3. Romwe

7. Triangle bralettes /  Trojuholníkové podprsenky



Do I need to say more? So hot!
Myslím, že netreba viac. Veľmi sexy!



1. ASOS 2. Romwe 3. SheIn

;)

2 comments:

  1. odhalene plecia sa mi velmi pacia a hlavne volaniky cez prsia skvely klam pre nas co mame mensie obdarenie
    galantosfun

    ReplyDelete
  2. aj ja som už podľahla odhaleným ramenám, no zatiaľ mám len jeden top :) no a odkedy som sa presťahovala do upršaného Irska, tak som "bohužiaľ" podľahla aj trendu "tenisky" aj ked nechcene :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete