Sunday, July 17, 2016

gotta catch em all











Romwe Top / Target Jeans / Sammydress Bag / H&M Shoes

You know what is my latest obsession? Pokemon GO. I know, I'm 26, but still. It reminds me of my childhood. So many of my friends are on it as well. The longer walks from shops/work/anywhere else finally became so much more fun! It drains your data and your battery but it's so worth it if it means you can catch a Charizard, Jigglypuff, Eeevee (that one unfortunatelly escaped) or finally enough Magicarps so you can evolve one (yeah, 400!). I feel like it's finally an app that can bring a lot of people outdoors - yeah, I've seen so many of them plus me as well. I even volunteered to go shopping for groceries at 9 PM and it took me like 1 hour with all the detours. Haha.
Some people will laugh, some people will hate but I LOVE it.
Have you tried it yet?;)

Viete čo ma poslednú dobu strašne chytilo? Pokemon GO. Viem, že mám 26, ale pripomína mi to detstvo. S mojimi austrálskymi kamarátmi súperíme, kto chytí viac. :D 
Všetky dlhšie prechádzky z nákupov/roboty/hocikadiaľ nabrali nový rozmer. :D Áno, Vaša baterka a paušál dostane naozaj zabrať, ale stojí to za to, lebo čo keď chytíte Charizarda, Jigglypuffa, Eevee (Eevee bohuźiaľ utiekol/utiekla? :D) alebo dostatok Magicarpov, aby ste vyvinuli toho vášho (áno, 400!).
Myslím, že je to jedna z mála aplikácií, ktorá prinúti ľudí vyjsť von - áno, videla som ich už toľkooo... Áno a priznám sa, dobrovoľne som išla nakupovať potraviny o 9tej večer a trvalo mi to asi hodinu. Haha.
Niektorí sa nad tým zasmejú, niektorí budú hateovať, ale ja to zbožnujem!
Už ste to vyskúšali?;)

1 comment:

  1. Ja som neodolala a stiahla si to tiez, a sice mi to uplne nefunguje ako by malo (nevidim pokemonov cez kameru) tak ma to chytilo. A tiez mam 26, no a co :D

    NITA

    ReplyDelete