Thursday, July 07, 2016

shoes again ;)













SheIn Dress SheIn Jacket - similar here / Saint Laurent Slipons / H&M Bag / Valleygirl Sunglasses / Sportsgirl Pom-Pom Keychain
  
By now you have to be so sick of me talking about shoes constantly. :D But I was never this way. And then I got my first pair of Jimmy's and everything suddenly changed. Now I'm obsessed. As you all know me - I prefer flats. Occasionally heels up to 90mms because I'm not comfortable in anything higher. I used to wear the highest ones when I was 18, then I had a wedge period that thankfully ended and now I look for comfort (but not grandma comfort!).
The biggest paradox about majority of the designer shoes is that they need a certain time to be comfortable (until you "break them in"). So even though you pay a lot, you suffer a little bit. That was the same story with these Saint Laurent babies. Started off as very snug but after a couple of weeks became the most comfortable shoes that I wear literally everywhere. ;)
Have a great (almost) weekend ;)

Asi Vám už trošku leziem na nervy všetkými tými postmi o topánkach. :D Ale ja som takáto nikdy nebola. No a potom prišiel prvý pár Jimmy Choo a všetko sa zrazu zmenilo. Teraz som nimi úplne posadnutá. Všetci viete, že preferujem tie bez podpätkov. Niekedy vyššie, ale maximálne do 90 mm, lebo vo vyšších sa jednoducho necítim sama sebou. Tie vysokánske som nosila, keď som mala 18, potom prišlo obdobie platform, ktoré naštastie skončilo. :D Teraz sa zameriavam na komfort (ale nie babičkovský!:).
Najväčším paradoxom je, že väčšina dizajnérskych topánok vyžaduje určitý čas, kým ich "zlomíte", ale nie doslovne. Aj napriek tomu, že za ne platíte slušné čiastky, im trvá nejaké obdobie, kým sa trošku roztiahnu a prispôsobia vašim chodidlám. Rovnako ako tieto Saint Laurent slipony. Na začiatku boli trošku tesnejšie, ale po pár týždňoch sa stali jednými z najpohodlnejších topánok, ktoré vlastním a nosím ich asi všade. ;)
Prajem Vám krásny (už čoskoro) víkend :)


1 comment:

  1. Mne to vyhovuje, mne na nervy nelezieš, Zuzi, lebo aj ja som maniačka na topánky :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete