Monday, July 11, 2016

wear my heart on my bag













SheIn Coat / Target Jeans / Sammydress Bag / H&M sneakers and bracelet / Valleygirl sunglasses

Only 2 months left till my 6 week vacation in September. Can't wait to relax, see all my family, friends and finally "recharge my batteries" because I've been feeling quite drained recently.
So at least I'm treating myself to some retail therapy - shoe shopping and online shopping! That involves shopping for presents for my family as well- especially my baby nieces. Those are probably the cutest purchases I have ever done (imagine a tiny denim jacket or tutu dress - aww :D).

P.S.1.: Speaking of online shopping. SheIn offers free shipping on everything for these 3 days (10/7-12/7) so go crazy! ;)

P.S.2: This bag came from Sammydress and I am quite impressed so far - the shipping took approximately 7 days and everything arrived in great condition. ;)

Have a great week!

Do septembrovej dovolenky mi zostávajú už iba 2 mesiace. A ja sa už naozaj neviem dočkať! Konečne uvidím rodinu a kamarátov, vypnem a dobijem baterky. Poslednú dobu sa už totiž cítim dosť prepracovane, ale tak aspoň sa odmeňujem nákupnou terapiou - online a topánkovými nákupmi. ;) Samozrejme to zahŕňa darčeky pre rodinu a hlavne pre moje netere. To ma baví najviac, veď si predstavte nakupovať mini denimové bundy alebo šaty s tutu sukničkami. :D

P.S.1.: Btw, keď už spomínam online shopping - SheIn na 3 dni ponúka doručenie zadarmo na čokoľvek (od 10/7 do 12/7), tak šup tam! ;)

P.S.2.: Túto kabelku mám zo Sammydress a zatiaľ som mala veľmi dobrú skúsenosť - objednávka došla do 7 dní a všetko dorazilo super zabalené a bez chybičky. ;)

Prajem Vám krásny týždeň! 

No comments:

Post a Comment