Sunday, August 14, 2016

final stage















SheIn Top / Target Skirt / Vintage Gucci Bag / Valentino Heels / Gucci Sunglasses / 
Choker - DIY


Right now I'm in the final stage of filling out the visa applications.
It all went so fast that it seems so unreal.
Until you try to fill it out yourself, you never know how much detailing goes into this.
To be honest I can't wait till we lodge the visa application, the money finally leaves our account and we can just finally relax, focus on our trip back to Slovakia, shop for final souvenirs and presents and to finally see my family and friends.
I really couldn't be happier to have anyone else but my boyfriend by my side. He is the one that calms me down and reassures me that everything will work out the way it should in the end.
Have a great week and appreciate the ones by your side! ;)
Hopefully I will post soon. ;)

XO,
Zuzka.

Momentálne sa nachádzam v poslednej etape vypĺňania vízových formulárov.
Všetko ubehlo tak strašne rýchlo.
Nikto si ten proces nevie predstaviť, až kým sa nestane jeho súčasťou.
Úprimne, ja sa už neviem dočkať momentu, keď všetky peniaze odídu z nášho účtu a my sa už konečne môžeme začať tešiť na stretnutie s mojou rodinou a priateľmi a nakupovanie posledných darčekov a suvenírov.
Som neskutočne šťastná, že mám po boku práve jeho. On je ten, kto ma upokojí a utvrdí v myšlienkach, že na konci všetko vyjde tak, ako má.
Vážte si takých ľudí, nie je ich veľa.
Prajem Vám krásny víkend a dúfajme, že sa ozvem už čoskoro. ;)

XO,
Zuzka.



1 comment:

  1. Outfit skvely, tento typ triciek mam teraz velmi rada, a su uplne vsade :P

    ReplyDelete