Friday, September 02, 2016

spring is here











top - SheIn / pants - Valleygirl / bag - David Jones / shoes, choker - H&M / sunglasses - ebay


Yesterday was the first day of spring in Australia. Finally!
Finally I can go out and explore new places without freezing or sweating like a pig.
One of those places is this peaceful Chinese Garden of Friendship we discovered couple of days ago full of flowers, birds and you would be surprised but peace and quiet in the middle of the city! Most interesting part about that day? Trying yum cha afterwards. No, I'm not a fan. Even though I saw a wall full of celebrities that visited that place - but to be honest most of them were Chinese :D. You won't believe me but I tried chicken feet. I hated it. :D
There is only one week left till I come back to Slovakia - can't wait!

Have a great weekend! :)


Včera sme v Austrálii mali prvý jarný deň! Konečne!
Konečne môžem objavovať nové zákutia Sydney bez toho, aby som mrzla alebo sa naopak potila ako prasa. :D
Jedným zo spomenutých zákutí je aj Čínska záhrada priateľstva, ktorú sme objavili len pred pár dňami, ale prekvapila nás pokojom, tichom, množstvom vtákov a kvetín, a to je v centre mesta! Najzaujímavejší moment dňa bol pre mňa moment, keď som vyskúšala yum cha v reštaurácii plnej fotiek celebrít, ktoré ju navštívili (väčšina z nich bola čínskeho pôvodu :D). Nepomohlo. Priateľ mal skvelý nápad, nech skúsim kuracie nohy (áno, čítate dobre) - nechutili mi, ale že vôbec. :D
Do príchodu na Slovensko mi zostáva len týždeň a nemôžem sa už dočkať!

Prajem Vám krásny víkend! :)

XO,

Zuzka

1 comment:

  1. čo by som dala momentálne za jar! :D na fotkách ti to svedčí a návšteva záhrady musela byť kúzelná :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete