Wednesday, November 02, 2016

changes












top - Zaful / jeans - Target / backpack - SheIn / sneakers - Saint Laurent / sunglasses - Valleygirl

As you all know I'm back in Australia.
This time big changes are happening.
And they all will be focused on me. 
Yes, I'm trying to change my lifestyle to solve all of my own personal issues related to my mind, be more positive and to detox my body.
That means I finally stopped drinking alcohol, I'm looking more into mind control and I'm actively searching for yoga classes.
We will see how this goes but I'm positive that there can be only good outcome.
Have a great week. :)

Ako všetci viete, už som naspäť v Austrálii.
Tentokrát je to všetko o veľkých zmenách.
Ktoré sa týkajú iba mňa.
Áno, snažím sa zmeniť môj životný štýl, aby som si vyriešila vlastné psychické problémy, bola pozitívnejšia a detoxifikovala organizmus.
Čo znamená, že som prestala úplne piť alkohol. snažím sa viac zistiť o kontrole mysle a taktiež hľadám lekcie jógy!
Uvidíme ako to celé vypáli, ale ja verím, že iba s dobrým výsledkom.
Prajem Vám krásny týždeň. :)


8 comments:

  1. Your top is perfection!! Great blog you have, stay inspired!


    xoxo,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    ReplyDelete
  2. Anonymous02:40

    Odporucam Headspace! Mne pomohol presne v podobnych momentoxh a prekonavam s nim anxiety. + do toho Ashtanga Yoga a svet je hned lahsi...

    ReplyDelete
  3. Ahoj, sranda, nedavno som si Headspace stiahla :) Aka nahoda :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous19:01

    http://www.nicki.world - ak by si sa chcela pridat, budeme tam dvaja kosicania. Organizuje to jedna pani z holandska, bola som s nimi na podobny pobyt tu v NL (byvam tu) a bolo to super. Kvoli tom som zacala s headspace min. rok. Drzim palce so zmenami!

    ReplyDelete
  5. Anonymous17:22

    Pridávam sa k ashtange jóge, lebo na rozdiel od iných odrôd jógy sa pri nej dobre zapotíš a vyčistíš hlavu. Ale netreba to hneď brať aj z filozofického hľadiska. Rovnako detox je bullshit (skús si o tom niečo načítať zo serióznych vedeckých článkov) - ak máš zdravú pečeň, tvoje telo detoxikuje automaticky. Stačí pravidelne cvičiť, zdravo jesť - aby malo telo všetky nutrienty, mať dobrý spánkový režim a základy zdravej psychohygieny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous23:15

      Ano, ashtanga je super ( tu autorka prveho postu u asthange). preco myslis ze to netreba brat z filozickeho hladiska? Mne pride filozofia a chanting ashtangy ako obohacujuci element a prave filozofia za yogou ju odlisuje o ineho sportu ci power jogy..

      Delete
    2. Anonymous00:25

      Lebo sa dá cvičiť len tak sama o sebe, mňa ten chanting pred a po akurát zdržuje, mám na nej rada dynamické cvičenie, prekladanie asán vinyasami, to, že sa po nej dobre zapotím. Ale meditácie, špeciálne druhy stravovania sa či už podľa budhizmu alebo hinduizmu neuznávam, rovnako ako ájurvédu. Aj ashtanga má svoj prudko športový element, jej cvičenie sa dá dosiahnuť do absolútnej dokonalosti a stačí snaha o sebazlepšenie. Mne osobne nie je sympatické to zameranie k východnej mystike mnohých mladých báb, ktoré potom rozprávajú o čakrách a treťom oku... a nechcem povedať, čo sa z nich stáva.

      Delete
    3. Anonymous02:46

      Clovek nemusi hned verit v tretie oko aby meditoval a pride mi trochu jednoduche hadzat vsetko do jednej kopy. Mindfulness a meditacie su veci ktore sice prisli z vychodu ale z nabozenstvom nemaju nic spolocne. Chapem ze kazdemu sa paci nieco ine aale niesom velky fanusik generalizovania a nahadzat na kopu ajurvedu, meditacie, cakry, chanting ( ktory je mimochodom v ashtange nie nabozenskeho charakteru!len si to treba precitat) a druhy stravovanie do jedneho vrace a povedat " to neuzvanam" , je trochu plytke, alebo aspon na moj vkus :-) Ale ved kazdy nech si vyberie to co sa mu paci, kazdy si zo vsetkeho musi vyzobat to, co mu dava zmysel.

      Delete