Wednesday, November 09, 2016

finally done with school















jacket - SheIn / pants - Valleygirl / backpack - Zaful / shoes - Alexander McQueen / sunglasses - Zaful / choker - Zaful

My student visa officially expires tomorrow! So I can finally say that I'm done with school.
If I don't count elementary and high school I've done 7 years of it. Bachelor's in mass-medial studies, Master's in journalism, 1 year of advanced diploma of marketing and 1 year of advanced diploma of leadership and management. 
This just feels so unreal and free.
Hope you're having a great week. ;)

Moje študentské víza oficiálne vypršia zajtra. Takže už môžem konečne povedať, že som so školou nadobro skončila. Ak nepočítam základnú a strednú, strávila som v nej 7 rokov. Bakalárske roky na masmediálnych štúdiách, magisterské na žurnalistike, 1 rok na marketingu a 1 na manažmente.
Zatiaľ tejto slobode naozaj neviem uveriť. 
Dúfam, že máte super týždeň. ;)



2 comments:

  1. Takto som sa tešila z konca školy aj ja, no teraz sú chvíle kedy by som sa do nej s radosťou vrátila :D Krásny batôžtek máš

    NITA

    ReplyDelete
  2. Anonymous05:20

    Super, teším sa s Tebou!!!

    ReplyDelete