Saturday, November 26, 2016

little things













dress - similar from SheIn / shoes - Céline / bag - Emilio Pucci / necklace - Topshop

I must admit, I was feeling kinda down couple of weeks ago.
Like I mentioned in one of my previous posts I really wanted to do something about it and I did. It's been 4 weeks now of me focusing on my mind and trying to get it back to my previous state.
I really feel like it worked. I have been doing mind exercises, started with yoga and started to focus on little things that can make me happier every day.
What have I found out?
I surprisingly love gardening, I really am not a coffee person but gelato that's a completely different story, that actually I have a great trip planning skills (my parents are coming to visit me soon), I am officially addicted to interior design (I built 2 shelves and bought countless amount of candles and weird decorations), I love loooong walks and I am still hopelessly a shoe maniac.

What little things make you happy?

P.S.: Don't forget about the giveaway - it's almost finished! :)

Musím sa priznať, pred pár týždňami som na tom naozaj nebola najlepšie.
Ako som už spomínala pár postov dozadu, rozhodla som sa s tým konečne niečo urobiť. Začala som sa viac sústrediť na vlastnú myseľ, aby som si ju dala do pôvodného stavu. Mám pocit, že to konečne zabralo. Okrem vyššie spomenutých činností sa zameriavam aj na maličkosti, ktoré majú moc vylepšiť mi každý deň.
Čo som pri tom zistila?
Že ma prekvapivo baví záhradkárčenie, že sa pre kávu nepretrhnem, ale zmrzlina, to je o niečom inom, že mám super plánovacie schopnosti (o pár dní ma prídu navštíviť rodičia), že si fičím na interiérovom dizajne (už som stihla postaviť 2 poličky a nakúpiť dvesto sviečok a divných dekorácií), zbožňujem dlhé prechádzky a som stále beznádejne závislá na topánkach.
Aké maličkosti tešia Vás?

P.S.: Nezabudnite na giveaway, končí už čoskoro. :)




No comments:

Post a Comment