Thursday, January 05, 2017

bye 2016 and welcome 2017!














sweatshirt - Zaful / skirt - Zaful / bag - gift from Italy / shoes - Saint Laurent / sunglasses - Valleygirl

2016 is over. Even though it brought so many amazing memories from moving out to a completely new part of Sydney, travelling to Europe with my boyfriend to my parents coming for a trip to Australia I still feel like it wasn't the best of years.
With all the stress connected to visa application and me realising that I was going through depression, 2016 really took a chunk of me.
So cheers to new beginnings and 2017 with an opportunity to start over and fresh. :)

2016 je konečne za nami. Aj napriek tomu, že priniesol veľa krásnych spomienok od sťahovania sa do pre mňa úplne neznámej (ale super) časti Sydney, cestovania do Európy s priateľom po návštevu mojich rodičov v Sydney, stále nemám pocit, že by šlo o dobrý rok.
Pre mňa je stále spojený so strašným stresom z víz a uvedomením si, že prechádzam depresiami. 2016 si zo mňa vzal naozaj veľký kus.
Takže na zdravie novým začiatkom a 2017 s príležitosťou začať odznova. :)

2 comments:

  1. tento outfit som obdivovala už na Insta - hrozne sa mi páči a ty v ňom vyzeráš skvelo! :) krásny nový rok želám ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) A krasny novy rok zelam tiez :)

      Delete