Saturday, February 11, 2017

My sweet Valentine













Overcoat - SheIn / tank top - Kmart / jeans - Lily Loves by Target / bag & shoes - Primark / sunglasses - Zaful / bracelet - Rebecca Minkoff

So Valentine's day is around the corner... 
My boyfriend asked me what I want to do and the activities I like the most are shooting range, laser tag and paintball.
No, there are no underlying issues in our relationship. :D I would just appreciate to spend this day differently than any other.
What are your thoughts? ;)

Takže Valentín je skoro tu..
Môj priateľ sa ma pýtal, čo by som chcela podniknúť, no a mne sa najviac páčil lasertag, strelnica s reálnymi streľnými zbraňami a paintball.
Nie, nemáme vo vzťahu žiadne vážne problémy. :D Rada by som jednoducho strávila tento deň inak ako ostatné.
Čo si myslíte vy?

1 comment:

  1. Jasné, stráviť tento deň inak je vždy super, hlavne že budeš so svojím milým :) My sme boli včera na večeru a povedali sme si, že bude predvalentínska, lebo v ten deň sa s pármi roztrhne všade vrece :) A tak budeme doma, urobíme si puding a bude :D A outfit sa mi veľmi páči bordová ti pristane :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    ReplyDelete