Wednesday, April 26, 2017

questionable past fashion choices









top - H&M, skirt/sukňa - Zaful, shoes/topánky - Rubi Shoes, bag/kabelka - sold out/vypredaná - podobné tu: SheIn, choker - SheIn, sunglasses/okuliare - Valleygirl

Nedávno som sa dostala k mojím veľmi starým fotkám.
No a toľko face-palmov som naozaj nemala už dlhú dobu.
A nejde o noci, ktoré si nepamätám.
Skôr o rozhodnutia, čo si obliecť.
Som vinná z mnohých módnych prehreškov, ako napríklad:
Mikro minisukne, "priesvitné" ramienka podprseniek, Ed Hardy (preboha, čo som si myslela? :D), Diesel šiltovky, nohavice s textom v oblasti zadku (áno, moje mali na sebe niečo podobné ako: "too hot" :D), veľa lesku na pery, slnečné okuliare s malými kamienkovými ozdobami v tvare srdiečok/hviezd (ako J.Lo v Love don't cost a thing), bedrové džínsy v spojení s tangáčmi... Ach jaj.
Hovorí sa, že móda sa vracia. Dúfam, že tieto trendy sa nevrátia. Nikdy. :D

I've just recently looked at some of my old photos.
And I've face-palmed so many times. :D
Let's not talk about all the nights we don't remember.
Let's focus on some of my very questionable fashion choices.
Like micro mini skirts, "clear" plastic bra straps,  Ed Hardy (really what was I thinking? :D), Diesel trucker hats, pants with messages on the butt (my one said something like "too hot", I know :D), so much lip gloss, sunglasses with little rhinestone hearts/stars (like J.Lo in Love don't cost a thing), low rise jeans with thongs.... Ah yes, I'm guilty of all of these mentioned above.
They say fashion goes around in circles but I really hope none of these will never happen again. :D

2 comments:

  1. Úžasný outfit! :)

    ReplyDelete
  2. Každý máme módní prohřešky, na které bychom radši zapomněli. :D

    ReplyDelete